Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74208129
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala

Întrebări
Intrebarea nr. 2309 din data: 14-08-2008 pusa de OLIMPIA TRIFA :
·  Buna ziua.Întrebarea la care doresc un raspuns este legata de alocatia fetitei mele. Pâna in luna mai cand a inplinit 2 ani am primit alocatia pe card. De atunci nu am mai primit alocatia nici pe card, nici prin posta. Ce trebuie sa fac? Multum

Intrebarea nr. 2136 din data: 15-04-2008 pusa de Balc-Ispas Laura :
·  Buna ziua,tot in legatura cu intrebarea 2026,va rog din suflet spuneti-mi daca este nevoie de declaratie de la sot cum ca el nu beneficiaza in egipt de nici o alocatie pt copil ( nu are cum sa beneficieze din moment ce copilul este cetatean roman) iar facandu-i procura mamei mele ea are nevoie de actele mele sau ale sotului in original?va multumesc foarte mult pentru timpul acordat

Intrebarea nr. 2086 din data: 22-03-2008 pusa de Laura Stoica :
·  As dori sa stiu daca sotul meu a fost diagnosticat cu ciroza hepatica la ce categorie sau grad intra pentru pensionare si daca e definitiva sau nu si cam ce suma de bani ar primi .Va multumesc.

Intrebarea nr. 2088 din data: 21-03-2008 pusa de serban adrada :
·  Intrebarea mea vine din partea mamei mele:am lucrat 21 ani in tesatorie la UTA,in 1990 din anumite motive personale am intrerupt sa mai merg la sevici.In tot acest timp nu am figurat ca si somera,nu am luat nici un fel de ajutor banesc,m-am resemnat cu gandul ca am sa ajung la varsta la care am sa pot sa intru la pensie legal,avand in vedere ca am lucrat totusi 21 ani. Am incercat sa-mi intocmesc dosarul pt pensie,surpriza mea afost cand am ajuns la Casa de Pensi ,funcionarii sa-mi gasesca doar 16 ani pe cartea de munca,sau in actele carea le au ei.Ce este de facut? Eu acum unde sa incep sa umblu,la ce usa sa bat? Si am uitat sa mentionez ca am 54 de ani. Va multumesc si raman in asteptare,poate d-voastra care cunoasteti legile si lucrati cu sistemul de penii puteti sa veniti cu un sfat,idee pt cazul meu.

Intrebarea nr. 2073 din data: 18-03-2008 pusa de balc-ispas laura :
·  buna ziua,in legatura cu Intrebarea nr. 2026 nu am primit raspunsul conform intrebarii mele,cred ca ati incurcat raspunsurile.va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2309 din data: 14-08-2008 pusa de OLIMPIA TRIFA :
·  Buna ziua.Întrebarea la care doresc un raspuns este legata de alocatia fetitei mele. Pâna in luna mai cand a inplinit 2 ani am primit alocatia pe card. De atunci nu am mai primit alocatia nici pe card, nici prin posta. Ce trebuie sa fac? Multum
Raspuns din data de 11-09-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra va comunicam;
In conformitate cu O.U.G. nr. 148/2005 art. 24 si art. 25, suspendarea sau, dupa caz, incetarea ori reluarea platii drepturilor se realizeaza de directia teritoriala de munca care verifica cauzele care au condus la aceasta situatie.
In aceste conditii, doamna Olimpia Trifa din municipiul Arad, strada Aleea Ulise, nr.11, trebuie sa se adreseze Directiei de Munca si Protectie Sociala Arad, strada Gheorge Lazar nr. 20, pentru reluarea platii privind alocatia de stat pentru fiica sa.
Compartimentul Audiente


Sus

Intrebarea nr. 2136 din data: 15-04-2008 pusa de Balc-Ispas Laura :
·  Buna ziua,tot in legatura cu intrebarea 2026,va rog din suflet spuneti-mi daca este nevoie de declaratie de la sot cum ca el nu beneficiaza in egipt de nici o alocatie pt copil ( nu are cum sa beneficieze din moment ce copilul este cetatean roman) iar facandu-i procura mamei mele ea are nevoie de actele mele sau ale sotului in original?va multumesc foarte mult pentru timpul acordat
Raspuns din data de 21-05-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam faptul ca actul original al copilului este necesar doar in vederea ridicarii sumnei cuvenite pentru alocatia pentru copii nou- nascuti, conform Legii 416/2001, modificata si completata si HGR 1010/2006, iar in ceea ce-l priveste pe sotul dumneavoastra, nu avem nevoie din parte acestuia de declaratie cu privire la alocatia pentru copii nou-nascuti.(Legea nr.416/2001).

Compartiment Audiente.
Sus

Intrebarea nr. 2086 din data: 22-03-2008 pusa de Laura Stoica :
·  As dori sa stiu daca sotul meu a fost diagnosticat cu ciroza hepatica la ce categorie sau grad intra pentru pensionare si daca e definitiva sau nu si cam ce suma de bani ar primi .Va multumesc.
Raspuns din data de 31-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Cuantumul pensiei se stabileste de catre Casa Judeteana de Pensii Arad-Str. Gheorghe Lazar. nr.20, indiferent de natura pensiei, de limita de varsta sau de boala.
Va indrumam sa va adresati institutiei mai sus mentionate.
In ceea ce priveste Comisia de expertiza medicala de stabilire a gradului de invaliditate, sediul institutiei se afla pe B-dul Dragalina la nr.16.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2088 din data: 21-03-2008 pusa de serban adrada :
·  Intrebarea mea vine din partea mamei mele:am lucrat 21 ani in tesatorie la UTA,in 1990 din anumite motive personale am intrerupt sa mai merg la sevici.In tot acest timp nu am figurat ca si somera,nu am luat nici un fel de ajutor banesc,m-am resemnat cu gandul ca am sa ajung la varsta la care am sa pot sa intru la pensie legal,avand in vedere ca am lucrat totusi 21 ani. Am incercat sa-mi intocmesc dosarul pt pensie,surpriza mea afost cand am ajuns la Casa de Pensi ,funcionarii sa-mi gasesca doar 16 ani pe cartea de munca,sau in actele carea le au ei.Ce este de facut? Eu acum unde sa incep sa umblu,la ce usa sa bat? Si am uitat sa mentionez ca am 54 de ani. Va multumesc si raman in asteptare,poate d-voastra care cunoasteti legile si lucrati cu sistemul de penii puteti sa veniti cu un sfat,idee pt cazul meu.
Raspuns din data de 31-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In scopul solutionarii problemei dumneavoastra, va indrumam sa va adresati Directiei Judetene a Arhivelor Nationale Arad-ca un prim demers-functionarii respectivei institutii pot detine informatii despre existenta arhivei fostei fabrici UTA si eventual actuala localizare a acesteia.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2073 din data: 18-03-2008 pusa de balc-ispas laura :
·  buna ziua,in legatura cu Intrebarea nr. 2026 nu am primit raspunsul conform intrebarii mele,cred ca ati incurcat raspunsurile.va multumesc
Raspuns din data de 24-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru acordarea alocatiei de nastere actele necesare sunt:
-cerere tip
-declaratie pe propria raspundere in care se va specifica numarul copiilor nascuti vii anterior
-certificat de nastere pentru copilul nou nascut (original si copie)
-certificate de nastere pentru copii nascuti vii anterior(copie xerox).
-buletin de identitate (carte de identitate) a mamei(original si copie din care sa rezulte domiciliul
stabil
-certificat de casatorie (xerox)
-sentinta de divort)
-adeverinta eliberata de primarul localitatii de domiciliu sau a localitatii unde a fost inregistrata nasterea din care sa rezulte ca nu a beneficiat de alocatie pentru copilul nou nascut
-certificat deces pentru copii nascuti vii si decedati ulterior
-acte care sa dovedeasca calitatea de reprezentant legal al noului nascut (daca mama nu se afla in situatia de a beneficia de alocatia de nastere)
-copie dupa livretul de familie(actualizata la zi)

NOTA: TERMENUL DE DEPUNERE ESTE DE 12 LUNI DE LA NASTEREA MINORULUI PENTRU CARE SE SOLICITA ALOCATIA.

Dosarul cuprinzand actele mentionate mai sus trebuie depus la Serviciul Prestatii Sociale cam.8 in Palatul Cenad cu program zilnic intre orele:8.00-20.00.

In vederea ridicarii sumei cuvenite pentru prima nastere acordata conform Legii 416/2001, modificata si completata si HGR 1010/2006 este necesar actul original al copilului precum si o procura legala din partea dumneavoastra.
Avand in vedere ca mama minorului este titularul dreptului este suficienta procura numai din partea dumneavoastra pentru persoana pe care o veti mandata (in cazul dumneavoastra mama).


CERERE
PENTRU ACORDAREA ALOCATIEI PENTRU COPII NOU
NASCUTI




Subsemnata (ul) ___________________________________________________
născută la data (zi, lună, an) ________________________________________ cu
domiciliul în localitatea ________________, str. ____________________,
nr. ______bl:_____, sc._____, et.______, ap. _____, telefon______, sector ______,
județul ________________, iar reședința în localitatea ____________________
str. __________________, nr. ______ ,bl.______, sc.______, et.______, ap._____,
telefon_________, sector_______, județul_________, cod poștal_____, posesor al
B.I. seria _____ , nr.___________, CNP_________________, eliberat de Secția de
Poliție________________, la data de __________, vă rog să-mi aprobați acordarea alocației pentru copii nou născuți.
În conformitate cu prevederile art. 25 di Legea 416/2001 solicit alocația pentru copii nou născuți pentru fiecare din primii 4 copii născuți vii. Nașterea a avut loc la data de (zi, lună, an) _________, iar copilul a fost înregistrat în registrul stării civile (comună, oraș, municipiu) ________, sub numele de _____________________, cu
Certificatul de naștere seria _________ nr. _________________ , și care are
CNP________________________________.
Anexez alăturat actele prevăzute de Leg. 416/2001 modificată și completată și HGR
1010/2006.

Semnătura, Data,


Centrul de Informare Cetateni.


Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved